" I'll make your heart jump like it was on cocaine;

I'm pretty addicting... people tend to love me fairly quickly.

That's not an egotistical statement, it's simply reality... "

20 decembrie 2009

08.


Mi-e dor.
Mi-e atât de dor.

Mi-e dor de noi... de cum obişnuiam să fim.
Eram ca fulgii de nea... ne consumam atât de impetuos unul lângă altul încât ajungeam să ne topim într-un dans al emoţiilor în vântul din exterior, ce nu ne afecta şi nu devenea nimic mai mult decât un simplu martor ocular al nebuniei şi plăcerilor ce ne legau.
Erau atât de dulci vremurile alea; miroseau a vară şi a gutui şi a fum de ţigară dat afară într-o criză nestăvilită de râs.
Mi-e dor de vremurile când ne pierdeam glasul la telefon, dezbătând de la cele mai nesemnificative lucruri până la teoria relativităţii a lui Einstein; când obişnuiai să mă suni, indiferent că era 2 noaptea, pentru că aveai o depresie şi eram singura cu care vroiai să o împarţi sau singura ce te putea scoate din ea; mi-e dor de vremurile când eram nervoasă şi ţipam şi trânteam şi înjuram iar tu stăteai modest, uitându-te la mine, şi-mi aruncai în întregime acea stare la gunoi când începeai să te joci dezinvolt în părul meu; când eram singura căruia ii te puteai destănui şi care mai înţelegea ceva din peisajul obscur în care te adânceai.
Mi-e dor de vremurile când mă vedeai drept punctul tău fix într-o lume în continuă mişcare şi expansiune... Mi-e dor de vremurile când imi spuneai ca sunt eroina ta...

Dar azi totul e diferit... diferit şi rece. De asta mi-e frică de schimbare; au trecut aproape 8 luni şi eu înca nu m-am adaptat schimbării la care m-ai supus.
Acum îmi reproşezi că nu te cunosc câtuşi de puţin şi că lumea nu mai are nevoie de înca un erou.
Nu vreau să te leg de un trecut de care mintea ta încearcă să se lepede şi să-l uite.
De fapt, nu vreau să te leg de trecut.



Mi-e dor.




I miss you. You, not who you are or who you pretend to be. I don't need pretend and I don't need a lie that looks like you.
I just need you.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lista.

  • Eternal Sunshine of The Spotless Mind.
  • Bacovia.
  • runaway.
  • 402.
  • hot choco.
  • Someday(NR).
  • dreamers' disease.
  • RHCP.
  • Free Falling.
  • latină.
  • paranoia.
  • claustrofobie.
  • Nopţi fără tine.
  • concerte.
  • OCS.
  • corset.
  • şosete.
  • maioneză.
  • glume.
  • scenă.
  • Louie.
  • prăjituri.
  • cer.
  • Rogue.
  • M.D. cu lămâie.
  • skate-shoes.
  • El.
  • poze.
  • vânt.
  • City lights.
  • Noaptea.
  • " The world forgetting but the world forgot! "
  • Fight Club.
  • pizza/cartofi prăjiţi.
  • Iartă-mă, ajută-mă!.
  • Lorelei.
  • Three lil' birds.
  • SG.
  • Amsterdam.
  • Raphael.
  • ciudat.
  • Ciuc.
  • (pe) bloc.
  • The Virgin's Suicide.
  • The Smashing Pumpkins.
  • my very own R.B.
  • Ganja.
  • stele.
  • seara.
  • fum.
  • râsete.
  • ploaie.
  • cald.
  • anticariat.
  • roşu aprins.
  • Marlboro.
  • Ea.
  • mare.
  • verde.