" I'll make your heart jump like it was on cocaine;

I'm pretty addicting... people tend to love me fairly quickly.

That's not an egotistical statement, it's simply reality... "

11 decembrie 2009

02.



Mă doboară şi mă trânteşte şi mă ridică iar şi mă aruncă, mă învăluie, mă loveşte şi apoi, mă vindecă la loc; mă confundă şi mă uită, mă dă la o parte, mă ignoră, mă enervează, mă îndepărtează şi mă lasă într-un colţ al minţii sale şi mă caută şi mă găseşte uşor, din prima, şi-mi plânge pe umăr şi mă strânge-n braţe şi mă mângâie şi adorm cu capul pe pântecul lui şi mă trezeşte brusc răceala cearşafurilor şi el nu mai e lângă mine. Mă ceartă şi mă alungă, mă lasă să rătăcesc iar mai apoi mă sună, mă caută, mă găseşte şi mă ia de mână, îmi izgoneşte demonii şi mă sărută şi plecăm amândoi, tăcuţi şi timizi, să ne pierdem în noapte.

A doua zi, mă doboară şi mă trânteşte şi mă ridică iar şi mă aruncă, mă învăluie, mă loveşte şi apoi, mă vindecă la loc...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lista.

  • Eternal Sunshine of The Spotless Mind.
  • Bacovia.
  • runaway.
  • 402.
  • hot choco.
  • Someday(NR).
  • dreamers' disease.
  • RHCP.
  • Free Falling.
  • latină.
  • paranoia.
  • claustrofobie.
  • Nopţi fără tine.
  • concerte.
  • OCS.
  • corset.
  • şosete.
  • maioneză.
  • glume.
  • scenă.
  • Louie.
  • prăjituri.
  • cer.
  • Rogue.
  • M.D. cu lămâie.
  • skate-shoes.
  • El.
  • poze.
  • vânt.
  • City lights.
  • Noaptea.
  • " The world forgetting but the world forgot! "
  • Fight Club.
  • pizza/cartofi prăjiţi.
  • Iartă-mă, ajută-mă!.
  • Lorelei.
  • Three lil' birds.
  • SG.
  • Amsterdam.
  • Raphael.
  • ciudat.
  • Ciuc.
  • (pe) bloc.
  • The Virgin's Suicide.
  • The Smashing Pumpkins.
  • my very own R.B.
  • Ganja.
  • stele.
  • seara.
  • fum.
  • râsete.
  • ploaie.
  • cald.
  • anticariat.
  • roşu aprins.
  • Marlboro.
  • Ea.
  • mare.
  • verde.