" I'll make your heart jump like it was on cocaine;

I'm pretty addicting... people tend to love me fairly quickly.

That's not an egotistical statement, it's simply reality... "

27 ianuarie 2010

17.


să te pierd în noapte.
să te pierzi în noapte.

să rătăcesc pe drum.
să rătăceşti prin mine.

să mint cu neruşinare.
să (mă) minţi cu neruşinare...

să răcim stând pe jos în timp ce te
joci în părul meu.

trip după trip după trip.
tip după tip după tip.
dar tu tot acolo eşti.

merg până simt cum mi se duce pielea de pe tălpi şi-apoi
mai merg iar.
mergeam... merg spre tine.
eşti dincolo de calea ferată şi mereu vine câte-un tren şi ne
desparte.

nu mai ai timp.
am tot timpul din lume. ia-l.
n-am nevoie.


n-are a face. nimic nu se leagă.
dar ce mai contează când îţi deschizi buzele pentru-ale mele?

nici ţigara aia din mâna ta nu te mai recunoaşte.
fuge de tine ca de moarte.
începi şi termini ţigară după ţigară.
şi toate fug.

frigul se prinde cel mai bine de tine.
tocmai pentru că-l urăşti.
frigul te face urât iar tu ştii să îţi porţi ura cu mândrie.

vara semeni cu un leu. muşti din plăcerea ce zboară în aer
cu atăta desfătare iar pielea ta, dependentă de ploaia ce
te stropeşte cu putere şi de iarbă, prinde o alură şi
o căldură cum greu îţi poţi închipui.
vara îmi eşti irezistibil... mai mult ca de-obicei.

îmi reciţi poezii şi
mă faci să uit de mine... şi te uiţi din când în când, pe sub pleoape,
să vezi dacă-mi închid ochii... dacă-mi muşc buzele... dacă
îmi afund capul în pernă şi strâng cearşaful.




îmi place să te ascult când nu spui nimic şi ştiu că nu ştiu
niciodată când să tac sau ce şi cum şi când să spun ceva iar
când uiţi să-mi vorbeşti
întrebarea ta mută îmi sfârtecă sufletul.

haotic. haotică.
Tot în jurul meu e haos.

scoate-mă din starea asta.



să-mi fie dor de tine.
să-ţi fie dor de ea...




Un ecou ce se estompează uşor pe sala asta goală.
Tu!!!
Tu!
Tu
tu
tu...
t u
t.. u..
t....uu
t.....
......u


regretele plâng iar.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lista.

  • Eternal Sunshine of The Spotless Mind.
  • Bacovia.
  • runaway.
  • 402.
  • hot choco.
  • Someday(NR).
  • dreamers' disease.
  • RHCP.
  • Free Falling.
  • latină.
  • paranoia.
  • claustrofobie.
  • Nopţi fără tine.
  • concerte.
  • OCS.
  • corset.
  • şosete.
  • maioneză.
  • glume.
  • scenă.
  • Louie.
  • prăjituri.
  • cer.
  • Rogue.
  • M.D. cu lămâie.
  • skate-shoes.
  • El.
  • poze.
  • vânt.
  • City lights.
  • Noaptea.
  • " The world forgetting but the world forgot! "
  • Fight Club.
  • pizza/cartofi prăjiţi.
  • Iartă-mă, ajută-mă!.
  • Lorelei.
  • Three lil' birds.
  • SG.
  • Amsterdam.
  • Raphael.
  • ciudat.
  • Ciuc.
  • (pe) bloc.
  • The Virgin's Suicide.
  • The Smashing Pumpkins.
  • my very own R.B.
  • Ganja.
  • stele.
  • seara.
  • fum.
  • râsete.
  • ploaie.
  • cald.
  • anticariat.
  • roşu aprins.
  • Marlboro.
  • Ea.
  • mare.
  • verde.