" I'll make your heart jump like it was on cocaine;

I'm pretty addicting... people tend to love me fairly quickly.

That's not an egotistical statement, it's simply reality... "

21 ianuarie 2010

15.


Am încetat să te mai caut dar asta nu înseamnă că–ai plecat din gândul meu.
Am încetat să te mai privesc dar asta nu înseamnă că ţi-am şters imaginea din ochii mei.
Am încetat să mai zbor dar asta nu înseamnă ca nu mai privesc spre cer.
Am încetat să-ţi mai vorbesc dar asta nu înseamnă că nu aş avea ce să-ţi spun.
Am încetat să te mai simt dar asta nu înseamnă că ţi-am şters amprentele impregnate-n pilea mea.
Am încetat să te mai vreau dar asta nu înseamnă că trupul meu nu mai tânjeşte după tine.
Am încetat să mai plâng dar asta nu înseamnă că vântul nu îmi mai fură câte-o lacrimă.
Am încetat să-mi şterg din minte după-amiezile alea în care uitam de noi în ochii ceiluilalt dar asta nu înseamnă că m-am oprit din dorinţă.
Am încetat să te înlocuiesc dar, totuşi, te văd în toţi şi nu te am în niciunul.
Am încetat să mai dorm dar asta nu înseamnă că m-am oprit din visare.
Am încetat să-mi amintesc dar asta nu înseamnă că nu aş apăsa oricând “repeat”.
Am încetat să mă mai gândesc la tine şi la mine dar asta nu înseamnă că nu mi-e dor de n o i.



Am încetat…
…să mă mai gandesc
l a . t i n e
Dar asta nu înseamnă…
…că nu t e . v r e a u . î n a p o i.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lista.

  • Eternal Sunshine of The Spotless Mind.
  • Bacovia.
  • runaway.
  • 402.
  • hot choco.
  • Someday(NR).
  • dreamers' disease.
  • RHCP.
  • Free Falling.
  • latină.
  • paranoia.
  • claustrofobie.
  • Nopţi fără tine.
  • concerte.
  • OCS.
  • corset.
  • şosete.
  • maioneză.
  • glume.
  • scenă.
  • Louie.
  • prăjituri.
  • cer.
  • Rogue.
  • M.D. cu lămâie.
  • skate-shoes.
  • El.
  • poze.
  • vânt.
  • City lights.
  • Noaptea.
  • " The world forgetting but the world forgot! "
  • Fight Club.
  • pizza/cartofi prăjiţi.
  • Iartă-mă, ajută-mă!.
  • Lorelei.
  • Three lil' birds.
  • SG.
  • Amsterdam.
  • Raphael.
  • ciudat.
  • Ciuc.
  • (pe) bloc.
  • The Virgin's Suicide.
  • The Smashing Pumpkins.
  • my very own R.B.
  • Ganja.
  • stele.
  • seara.
  • fum.
  • râsete.
  • ploaie.
  • cald.
  • anticariat.
  • roşu aprins.
  • Marlboro.
  • Ea.
  • mare.
  • verde.