" I'll make your heart jump like it was on cocaine;

I'm pretty addicting... people tend to love me fairly quickly.

That's not an egotistical statement, it's simply reality... "

13 februarie 2010

18.




... am fost atât de aproape; am fost atât de aproape de data asta. Mai că am simţit-o, am atins-o, am mers braţ la braţ cu ea.
dar cred că cineva acolo sus se plictiseşte al dracului de tare şi se distrează de minune pe seama mea...

De ce?! De ce azi?! De ce acum?! De ce aşa?! De ce iar?!


şi, nu, nu e o criză adolescentină sau un capriciu sau un moft!!! E doar o greutate, ce-mi sfâşie umerii şi îmi dărâmă sufletul, din cauza căreia nu mai pot merge cu fruntea sus.






Dar lui nu-i pasă.
Nimănui, de altfel.

2 comentarii:

Lista.

  • Eternal Sunshine of The Spotless Mind.
  • Bacovia.
  • runaway.
  • 402.
  • hot choco.
  • Someday(NR).
  • dreamers' disease.
  • RHCP.
  • Free Falling.
  • latină.
  • paranoia.
  • claustrofobie.
  • Nopţi fără tine.
  • concerte.
  • OCS.
  • corset.
  • şosete.
  • maioneză.
  • glume.
  • scenă.
  • Louie.
  • prăjituri.
  • cer.
  • Rogue.
  • M.D. cu lămâie.
  • skate-shoes.
  • El.
  • poze.
  • vânt.
  • City lights.
  • Noaptea.
  • " The world forgetting but the world forgot! "
  • Fight Club.
  • pizza/cartofi prăjiţi.
  • Iartă-mă, ajută-mă!.
  • Lorelei.
  • Three lil' birds.
  • SG.
  • Amsterdam.
  • Raphael.
  • ciudat.
  • Ciuc.
  • (pe) bloc.
  • The Virgin's Suicide.
  • The Smashing Pumpkins.
  • my very own R.B.
  • Ganja.
  • stele.
  • seara.
  • fum.
  • râsete.
  • ploaie.
  • cald.
  • anticariat.
  • roşu aprins.
  • Marlboro.
  • Ea.
  • mare.
  • verde.