" I'll make your heart jump like it was on cocaine;

I'm pretty addicting... people tend to love me fairly quickly.

That's not an egotistical statement, it's simply reality... "

17 mai 2010

Us& Them


Vreau... Vreau... v r e a u... Vreau sa facem o diferenta, o deosebire intre ei toti si noi doi.
As vrea ca ei toti sa fie exilati pe veci in lumea lor "perfecta"... perfect stricata, deziluziona(n)ta, ratacita si rece, si mult prea moarta pentru sangele nostru rosu-taur, prea frigida pentru pielea noastra arzanda, mult prea exuberanta pentru intimitatea noastra tainica, mult prea complicata pentru simplitatea cu care reuseam sa coboram, rand pe rand, stelele, prea apatica pentru rasul nostru electrizant, prea monocroma pentru uraganul de culori in care se ineaca tot ce ne inconjura...
Mi-e greu sa cred ca atunci cand cineva spune "noi", nu ii vine automat in creier imaginea noastra. Inca mai am curajul de a vorbi despre tine si mine la persoana intai, plural.

Ah, te-as lua de mana si am alerga cu ochii inchisi in plina strada, in lumea asta de frustrati tristuti si disperati, ca doi drogati ai dorintei...





* mi-am schimbat Windows'ul si nu mai am diacritice; sau is eu prea cretina si nu stiu unde sa caut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lista.

  • Eternal Sunshine of The Spotless Mind.
  • Bacovia.
  • runaway.
  • 402.
  • hot choco.
  • Someday(NR).
  • dreamers' disease.
  • RHCP.
  • Free Falling.
  • latină.
  • paranoia.
  • claustrofobie.
  • Nopţi fără tine.
  • concerte.
  • OCS.
  • corset.
  • şosete.
  • maioneză.
  • glume.
  • scenă.
  • Louie.
  • prăjituri.
  • cer.
  • Rogue.
  • M.D. cu lămâie.
  • skate-shoes.
  • El.
  • poze.
  • vânt.
  • City lights.
  • Noaptea.
  • " The world forgetting but the world forgot! "
  • Fight Club.
  • pizza/cartofi prăjiţi.
  • Iartă-mă, ajută-mă!.
  • Lorelei.
  • Three lil' birds.
  • SG.
  • Amsterdam.
  • Raphael.
  • ciudat.
  • Ciuc.
  • (pe) bloc.
  • The Virgin's Suicide.
  • The Smashing Pumpkins.
  • my very own R.B.
  • Ganja.
  • stele.
  • seara.
  • fum.
  • râsete.
  • ploaie.
  • cald.
  • anticariat.
  • roşu aprins.
  • Marlboro.
  • Ea.
  • mare.
  • verde.