" I'll make your heart jump like it was on cocaine;

I'm pretty addicting... people tend to love me fairly quickly.

That's not an egotistical statement, it's simply reality... "

19 mai 2010

23.


eu. eu sunt limitata. Pe cand el... el n-are niciun hotar, nicio limita. Am ajuns sa cred ca nimic din ce fac, din ce scriu, din ce gandesc, nu e destul de bun sau de bine... pentru el... pentru mine, pentru nimeni.
El... o supernova in toata expansiunea si splendoare ei... pe cand eu?! Eu... sunt atat: un eu; doua litere puse una langa alta, fara nicio tangenta, puse acolo pentru simplul fapt ca nu aveau unde altundeva sa fie. "e" si "u": eternitate in uitare. Un eu derutat si confuz, depasit de rapiditatea lichida cu care decurg lucrurile... un eu ce e inca prins in hainele de ieri.
As fi preferat sa nu fie asa; ticurile lui sunt de multa vreme ticurile mele. Nici macar nu mi-am dat seama ca le foloseam, mi-a fost adus la cunostinta intr-o dupa-amiaza cand ma plimbam cu un prieten si am facut gestul sau sec si indiferent de aprobare. Si cine stie de cate ori le-am mai folosit involuntar?!
Mi-au intrat in ADN. El mi-a intrat in ADN. Mi-am dorit atata de mult sa fie al meu, sa-l am, sa-mi intre in sange incat acum pot spune ca sufar de o forma foarte rara de leucemie... mi-e lipit in mine si nu-l mai pot scoate(si inca nu sunt sigura ca vreau sa-l scot; socot ca ticurile astea si alte cateva chestii mici sunt singurele lucruri ce mi-au mai ramas de la el, singurul mod prin care ma simt, oarecum, mai aproape de el; daca renunt la ele, renunt la el si, deocamdata, prefer sa-mi alimentez - si in acelasi timp sa-mi ranesc si secatuiesc sufletul - cu ce mi-a ramas). Am globule albe, globule rosii si globulele lui...
Macar de-ar fi mai modeste, mai timide, dar nu, nici ele nu vor sa ma lase sa uit ca el inca salasluieste in mine, asta facandu-le mult mai vioaie si mai agile decat ieri dar mai obosite decat maine... se izbesc cu putere in peretii venelor mele iar corpul meu raspunde las cu un tremurat, vibrand de necontrolat ... dar el tot impasibil si departe(de mine) ramane.
Am luat atatea chestii de la el iar el n-a ramas decat cu un gust amar, ceva cearcane si cateva lucruri ce i le-am imprumutat sau pe care le-am uitat la el in camera.

Mincinoasa. Mincinoasa. m.i.n.c.i.n.o.a.s.a. Pana si cuvantul asta are mai multe litere si mai multa insemnatate decat eu; dupa cuvantul asta se ascund mult mai multe decat dupa mine.
Si asa m-am saturaaat. Si n-ar trebuie sa fie asa; si nu o sa fie asa. Cel putin, nu "asa"-ul ce inca mocneste usor in mine si care inca se zbate sa iasa la lumina. Va fi "asa"-ul care ar trebuie sa fie, "asa"-ul bun, "asa"-ul etic, "asa"-ul corect din punct de vedere moral, "asa"-ul care ar trebui sa-l doreasca orice persoana in deplinatatea facultatilor mintale; un "asa"-normal si fara durere...

un "asa" fara de tine



* nu, inca n-am gasit diacriticile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lista.

  • Eternal Sunshine of The Spotless Mind.
  • Bacovia.
  • runaway.
  • 402.
  • hot choco.
  • Someday(NR).
  • dreamers' disease.
  • RHCP.
  • Free Falling.
  • latină.
  • paranoia.
  • claustrofobie.
  • Nopţi fără tine.
  • concerte.
  • OCS.
  • corset.
  • şosete.
  • maioneză.
  • glume.
  • scenă.
  • Louie.
  • prăjituri.
  • cer.
  • Rogue.
  • M.D. cu lămâie.
  • skate-shoes.
  • El.
  • poze.
  • vânt.
  • City lights.
  • Noaptea.
  • " The world forgetting but the world forgot! "
  • Fight Club.
  • pizza/cartofi prăjiţi.
  • Iartă-mă, ajută-mă!.
  • Lorelei.
  • Three lil' birds.
  • SG.
  • Amsterdam.
  • Raphael.
  • ciudat.
  • Ciuc.
  • (pe) bloc.
  • The Virgin's Suicide.
  • The Smashing Pumpkins.
  • my very own R.B.
  • Ganja.
  • stele.
  • seara.
  • fum.
  • râsete.
  • ploaie.
  • cald.
  • anticariat.
  • roşu aprins.
  • Marlboro.
  • Ea.
  • mare.
  • verde.