" I'll make your heart jump like it was on cocaine;

I'm pretty addicting... people tend to love me fairly quickly.

That's not an egotistical statement, it's simply reality... "

18 iulie 2010

Te provoc...




Te provoc sa ma ai
Te provoc sa ma vrei
Te provoc sa nu te mai saturi
Te provoc sa ma faci sa mai vreau

Te provoc sa radem pana cand imi simt coastele iesidu-mi afara din abdomen
Te provoc sa ne tinem de mana fara sa ne pese de nimeni
Te provoc sa ne urcam pe capota unei masini, in plin, trafic, ca sa-mi arati ca de acolo se vede casa ta
Te provoc sa mergem pe bloc si sa inecam orasul asta glaciar cu valuri de pasiune incandescenta

Te provoc sa nu obosim niciodata
Te provoc sa continuam mereu
Te provoc sa ne fie mereu vara
Te provoc sa faci ca vara noastra sa nu se termine vreodata

Te provoc sa ma iei de mana si sa evadam
Te provoc sa ne pierdem in delir
Te provoc sa stai ascuns sub pielea-mi
Te provoc sa nu incetezi nicicand

Te provoc sa ma lasi sa te sarut asa cum imi place mie
Te provoc sa stam intinsi pe iarba si sa ascultam pe repeat piiiiiiiiesa aia
Te provoc sa ma saruti pe furis fix in mijlocul unei discutii
Te provoc sa imi faci mereu inima sa mi se zvarcoleasca salbatic in piept doar de la o singura atingere

Te provoc sa iei shoturi de tequilla de pe umarul meu
Te provoc sa dansam pana ramanem ultimii pe ring si apoi sa mai dansam putin
Te provoc sa testam "lucrurile fantastice" pe care le poti face
Te provoc sa memoram impreuna toata piesele si versurile ce ne plac.

Te provoc sa facem sa fie Xcelent mereu
Te provoc sa fii singurul care-mi alunga panica si paranoia
Te provoc sa fii singurul care ma face sa-mi musc buza
Te provoc sa fii mereu al meu....







Te provoc sa nu ma lasi sa plec de langa tine
Te provoc sa imi promiti ca o sa fii acolo mereu si ca n-o sa pleci niciodata

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lista.

  • Eternal Sunshine of The Spotless Mind.
  • Bacovia.
  • runaway.
  • 402.
  • hot choco.
  • Someday(NR).
  • dreamers' disease.
  • RHCP.
  • Free Falling.
  • latină.
  • paranoia.
  • claustrofobie.
  • Nopţi fără tine.
  • concerte.
  • OCS.
  • corset.
  • şosete.
  • maioneză.
  • glume.
  • scenă.
  • Louie.
  • prăjituri.
  • cer.
  • Rogue.
  • M.D. cu lămâie.
  • skate-shoes.
  • El.
  • poze.
  • vânt.
  • City lights.
  • Noaptea.
  • " The world forgetting but the world forgot! "
  • Fight Club.
  • pizza/cartofi prăjiţi.
  • Iartă-mă, ajută-mă!.
  • Lorelei.
  • Three lil' birds.
  • SG.
  • Amsterdam.
  • Raphael.
  • ciudat.
  • Ciuc.
  • (pe) bloc.
  • The Virgin's Suicide.
  • The Smashing Pumpkins.
  • my very own R.B.
  • Ganja.
  • stele.
  • seara.
  • fum.
  • râsete.
  • ploaie.
  • cald.
  • anticariat.
  • roşu aprins.
  • Marlboro.
  • Ea.
  • mare.
  • verde.